אם מזמן חלמתם על חופשה עשירה, עמוקה ומרגשת, בלי להרחיק נדוד ולצאת לחו”ל, בתי מלון ים המלח הם האופציה המדהימה ביותר שתייצר עבורכם חופשה חלומית במרחק נגיעה מהבית.

למה ים המלח?

קצב החיים האינטנסיבי המאפיין, יותר מכל, את החיים בעידן המודרני, לצד הלחץ, דרישות הקריירה, הדד ליינים וחוסר המנוחה התמידי, הופכים את הצורך בחופשה טובה לחיוני מאי פעם. רבים מאתנו חשים את הצורך החיוני בניתוק מוחלט מהרעש, מהבלגן ומהמחויבויות שאינן נגמרות עולם, ומשתוקקים להתרחק, להתנתק, ולהיסחף לבועה חלומית של חופשה מפנקת. במקביל, יציאה לחו”ל הינה פרויקט מורכב הדורש היערכות מוקדמת, הוצאה כספית ניכרת, וחופשה ארוכה יותר, שמטבע הדברים, לא תמיד מתאפשרת בלו”ז הצפוף המהווה חלק בלתי נפרד ממרקם החיים של רובנו. אז אם אתם חולמים על חופשה אמתית, מנותקת ושלווה בישראל, אין כמו בתי המלון בסביבת ים המלח לחופשה ממכרת שתחזיר אתכם הביתה חיוניים ורעננים מאי פעם.

Girl at the Dead Sea

בלי לצאת לחו”ל!

אזור ים המלח הממוקם עמוק מתחת לפני הים וחבוי בצל הרי המדבר רחוק ומנותק משאון הכרך ומזמין אתכם לחופשה בפלנטה אחרת לגמרי. השקט, השלווה הממכרת, גלוית הנוף משכרת החושים, והמרחק כל מה שמזכיר לכם את החיים האמתיים שהותרתם מאחוריכם, מאפשר לכם להיסחף לעומקה של חופשה מפנקת, עתירת מינרלים ובריאות, שתשיל מעליכם את עייפות השגרה, תרענן אתכם מבפנים, ותאפשר לכם להכיר את עצמכם מחדש. עם מסעדות היוקרה המהוות חלק אינטגרלי מתשתית הנופש המפותחת באזור ים המלח, ועם אין סוף אופציות לטיולים מדהימים בטבע המזמינים אתכם להתחבר לנופי ההוד הקדומים וגם לעצמכם, חופשה בים המלח מהווה תחליף מושלם לחופשה טובה בכל מיקום אקזוטי אחר בחו”ל.

תיהנו מכל רגע!